9/02/2012

I'm not a good friend...

没想到 自从那次吵架之后 我们的关系不再
我知道我没有权利期望 我们还会像以前以前那么好
我无话可说

或许你在FB unfriend我很久了
我真的没有察觉到
但等我发现到的时候 已经太太太太迟了
换了名字 头像 cover photo
真的应该是不想我注意到(?)
还是我多心(?)

I know I'm not a good friend.
But I treat my friends truly.
或许那只是我一厢情愿的想法
但 那真是我的想法

怎么样才能兼顾得到新朋友和旧朋友之间的关系?
I really dont know。
我没有与生俱来的社交能力
有谁能来教我(?)

Maybe I'm really stupid, just like one of my classmate said.
可以笨到连朋友已经不理我了都没有发现到


有很多话想说 但话终究落在嘴边 说不上来
没有刻意营造朦胧的意思
只是没想到会是这样的结果
这是我自找的吧(?)


I feel that want to escape from here to a place that nobody recognized me for a brand new life.
But it just a ridiculous mind in my age.




#Sometimes I wonder...
Is human being too complicated?
Or I'm too simple?



posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment